Jag undrar över min faktura, vart vänder jag mig?
Vid fakturafrågor så kontaktar du Klarna, antingen på telefon 08 120 120 10 eller via mejl till [email protected]. Du kan även logga in på Klarnas tjänst Mitt Klarna för att kunna förlänga din faktura, eller se information om din faktura.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Om du inte hämtar ut ditt paket debiterar vi dig för den kostnad vi haft för frakten till dig och returfrakten till Elgrossisten samt administrationsavgift. (Minsta debitering 300 kr). Detta gäller även om Elgrossisten har skickat produkten till kunden fraktfritt.
Skickar ni paket till utlandet?
Nej.
Hur returnerar jag?
Lägg produkterna du vill returnera i ett paket. Gärna det paket du fick dem i. Bifoga ordersedeln i paketet så att vi vet att det är du som skickat returen och vilken order det avser. Frankera paketet (ej fri retur) och lämna in på valfritt ombud. Vi återbetalar dig för returnerad produkt/produkter när vi mottagit returen. Skicka din retur till:
elgrossisten.se
c/o Vestel AB
Färjevägen 18
472 31 Svanesund
Företag som beställer lyder under köplagen och har ingen ångerrätt.